Ինչպես հաղթահարել անքնությունը հղիության ընթացքում

Հղի կանանց շրջանում անքնությունը կարող է ի հայտ գալ ցանկացած փուլում, սակայն առավել հաճախ այն հանդիպում է հղիության երրորդ եռամսյակում: Ապագա մայրերի մոտ 75 տոկոսը հղիության 39-րդ շաբաթում առնչվում է անքնության հետ:

Անքնության ախտանիշներն ի հայտ են գալիս երրորդ եռամսյակում, երբ մեծացող փորիկը սկսում է անհարմարություններ պատճառել: Հղիության ընթացքում անքնությանը նպաստող գործոններից կարելի է առանձնացնել հետևյալ մի քանիսը.

  • Հորմոնալ փոփոխություններ
  • Ոտքերի ցավեր
  • Արագ նյութափոխանակություն
  • Ծննդաբերելուց առաջ առկա անհանգստություն

Հղիության ընթացքում անքնությունը հաղթահարելու համար կարող են օգտակար լինել հետևյալ խորհուրդները.

  1. Մշակեք քնի ռեժիմ:
  2. Օրվա ընթացքում ակտիվ եղեք:
  3. Խուսափեք կոֆեինից:
  4. Շատ ջուր խմեք:
  5. Քնի համար հարմար միջավայր ստեղծեք:
  6. Փորձեք քնի համար նոր դիրքեր բացահայտել:

Աղբյուր՝ Flo