Ինչպե՞ս պետք է սնվեն դպրոցական երեխաները

Երեխայի սննդակարգը շատ կարևոր խնդիր է, համի նախասիրությունները դրվում են դեռ մանկությունից, այնուհետև պահպանվում մեծահասակների շրջանում: Բնականաբար, երեխաներին ամենից հաճախ դուր է գալիս անառողջ սնունդը (համբուրգեր, չիպսեր, քաղցր սոդա, շոկոլադե սալիկներ և այլն), և ծնողների խնդիրն է երեխաների մեջ սերմանել պատշաճ սնուցման կանոններ՝ բացատրելով, թե ինչպիսի սնունդն է լավ առողջության համար, և որը կարող է վնաս պատճառել: Սննդաբան Նատալյա Սամոիլենկոն Ինստագրամի իր էջում կիսվել է դպրոցականների համար սննդի կանոններով:

Ինչպե՞ս պետք է սնվեն դպրոցականները

  • Սննդակարգշատ կարևոր է, որ երեխաներն ամեն օր ուտեն գրեթե նույն ժամանակահատվածում։
  • Նախաճաշը, ճաշը և ընթրիքը պարտադիր սնունդ են, դրանք չպետք է շրջանցվեն։
  • Ընտրեք որակյալ ապրանքներ և կարդացեք բաղադրությունը պիտակի վրա: Բաղադրությունը որքան պարզ և հասկանալի է, այնքան լավ։
  • Սեղանի շուրջ նստեք ամբողջ ընտանիքով։
  • Պետք է Շատ ջուր խմել: Թեյն ու հյութերը չեն կարող փոխարինել մաքուր ջրին: Ընդհանրապես հյութերը կարելի է բացառել սննդակարգից, քանի որ դրանք պարունակում են նույնքան շաքար, որքան գազավորված ըմպելիքները: Փոխարենը, երեխաներին տվեք թարմ մրգեր։

Աղբյուր՝ Ivona