Ինչպե՞ս ամրապնդել իմունային համակարգը

COVID-19-ի հետ կապված շարունակվում է կարանտինային իրավիճակը։ Կառավարությունը հորդորում է մնալ տանը՝ վարակից խուսափելու համար։ Այս շրջանում պետք է չմոռանալ իմունային համակարգի մասին։ Սննդաբան Սվետլանա Ֆուսը հիշեցրել է մի քանի պարզ կանոններ, որոնք օգնում են ամրապնդել իմունիտետը:

Անհրաժեշտ է հոգ տանել.

  • պատշաճ սննդի և ջրի ռեժիմի,
  • լիարժեք քնի,
  • ֆիզիկական գործունեության մասին։ ⠀

Ահա սննդի որոշ խորհուրդներ `մարմնի կայունությունը բարձրացնելու համար։

  • Կերեք կանոնավոր կերպով: Միայն սննդի միջոցով է գալիս մեր իմունային համակարգի համար անհրաժեշտ ամեն ինչ: Նախապատվությունը տվեք հեշտությամբ մարսվող սննդին: Մի բաց թողեք նախաճաշը:
  • Յուղի ցածր պարունակությամբ պանիրով ​​փոխարինեք պանիրն ու ֆերմենտացված կաթնամթերքը: Ի վերջո, այս ապրանքներից ճարպը և ճարպը լուծվող վիտամինները պաշտպանում են ձեր թոքերը: Բացի այդ, կաթնամթերքը պրոբիոտիկներ է պարունակում, որոնք բարելավում են աղիների աշխատանքը:
  • Շատ սպիտակուց օգտագործեք: Ձուկը, թռչնաբուծությունը, ձուն, միսը ապահովում են անհրաժեշտ ամինաթթուները իմունոգլոբուլինների սինթեզի համար: Օրինակ, հավի արգանակում կան բազմաթիվ հակաբորբոքային և վերականգնող նյութեր, որոնք ուժեղացնում են օրգանիզմի իմունիտետը:
  • Համոզվեք, որ ամեն օր օգտագործում եք թարմ և սառեցված մրգեր, բանջարեղեն և հատապտուղներ, որոնք վիտամինների, հանքանյութերի, հակաօքսիդանտների, ինչպես նաև մանրաթելերի և պեկտինների արժեքավոր աղբյուր են: Սառեցված բանջարեղենն ու մրգերը գրեթե նույնքան օգտակար են, որքան թարմը `սննդային արժեքի առումով:

Սննդաբանը նաև հիշեցրել է, թե ինչն է թուլացնում իմունային համակարգը.

  • ալկոհոլի չարաշահումը
  • ծխելը,
  • քնի պակասը:

Աղբյուր՝ Ivona