Վարժություններն ավելի շատ կալորիաներ են այրում, քան վազքը

Եթե ցանկանում եք ազատվել ավելորդ ճարպից, ապա պետք է հնարավորինս շատ կալորիանել այրել: Ընդունված է համարել, որ կալորիաներն այրելու ամենաարդյունավետ միջոցը վազքն է: Սակայն պարզվում է, որ դա այնքան էլ ճիշտ չէ, և ավելորդ կալորիաներն այրելու համար վազքից ավելի արդյունավետ միջոցներ կան:

Ձեզ ենք ներկայացնում մի քանի վարժություններ, որոնց շնորհիվ կարելի է ավելի շատ կալորիաներ այրել, քան վազքի միջոցով:

Պարանով ցատկ

Պարզվում է, որ պարանով ցատկելը միայն խաղահրապարակում վազվզող երեխաների համար չէ: Այն արդյունավետ վարժություն է նաև մեծահասակների համար: Մասնագետների կարծիքով պարանով ցատկելու միջոցով կարելի է մեկ ժամում մինչև 1000 կալորիա այրել՝ կախված ցատկերի արագությունից և մարմնի քաշից (ավելի ծանր քաշ ունեցող մարդիկ ավելի շատ կալորիաներ են այրում):

Լող

Լողը հնարավորություն է տալիս «կտրվել» աշխարհից, մինչ ձեր մարմինն ամբողջությամբ աշխատում է: Լողը հիանալի տարբերակ է հատկապես նրանց համար, ովքեր չեն կարող այլ աերոբիկ վարժություններ անել, քանի որ այն որևէ ճնշում չի գործադրում հոդերի վրա: Մասնագետները վստահ են, որ լողի միջոցով հնարավոր է մեկ ժամում մոտ 1000 կալորիա այրել:

Թիավարում

Թիավարումը հիանալի միջոց է կալորիաներն այրելու համար, քանի որ թիավարելու ընթացքում մարմնի ինը խոշոր մկանային խմբերը միաժամանակ աշխատում են: Թիավարելու միջոցով կարելի է մոտ 700 կալորիա այրել մեկ ժամում:

Հեծանվային վազք

Անկախ արագությունից՝ հեծանիվ վարելն օգտակար է սրտի և արյան անոթների համար: Միջին արագությամբ հեծանիվ վարելու դեպքում կարելի է մոտ 364 կալորիա այրել մեկ ժամում:

Աղբյուր՝ cosmopolitan.com