Պատրաստվում ենք տոներին․ ինչպե՞ս նիհարել ամանորից 3 շաբաթ առաջ

Ամանորին մնացել է 3 շաբաթ, ինչը նշանակում է, որ ժամանակն է նիհարել, որպեսզի հիանալի տեսք ունենաք տարվա ամենագլխավոր երեկոներից մեկին։ Դաժան սննդակարգերի հետևել պետք չէ, ուղղակի պետք է զբաղվել սպորտով, առողջ սնվել և վերականգնվել։

Սնունդ

Հաշվի առնելով նյութափոխանակության փոփոխությունները՝ պետք չէ դաժան դիետաներ պահել։ Դա ոչ մի արդյունք չի տա։ Պարզապես հետևե՛ք, որ Ձեր սննդակարգում գերակշռեն ածխաջրերն ու սպիտակուցները։ Կերե՛ք շիլաներ, հատկապես հնդկաձավարի շիլա, կարտոֆիլ, լոբի, եգիպտացորեն։ Սնվե՛ք այնպես, որ ճաշից հետո դեռ մնա քաղցի զգացողությունը։

Սպորտ

Մարզվել պետք է շաբաթական երեք-չորս ժամ։ Ամենալավ տարբերակը ինտենսիվ և բազմազան պարապմունքներն են՝ ուժային և կարդիո։

Վերականգնում

Օրգանիզմը լիարժեք վերականգնելու համար պետք է քնել օրական վեցից ութ ժամ, մերսումներ ընդունել և առնվազն շաբաթը մեկ անգամ այցելել սաունա:

Աղբյուր՝  Peopletalk