Շաքար, յուղ, թե՞ ածխաջրեր․ինչի՞ց են գիրանում մարդիկ՝ կախված իրենց կազմվածքից

Կախված մարմնի ձևից և չափսերից՝ տարբեր կերակուրներ կարող են սպառնալիք հանդիսանալ։ Իմացե՛ք Ձեր թշնամուն։

Կազմվածք «բանան»

Նշաններ

  • միջինից բարձր հասակ
  • ուսերը, ազդրերն ու իրանը գրեթե հավասար են
  • ավելորդ քաշը սովորաբար հայտնվում է ստամոքսի և ազդրերի շրջանում, իսկ ձեռքերն ու ոտքերը բարակ են մնում

«Բանանները» պետք է սահմանափակեն ճարպերը: Նրանք հեշտ են նիհարում, հետևաբար, ցածր ճարպային դիետայի հետ մեկտեղ, բավական է ավելի շատ քայլել և պարզ վարժություններ կատարել տանը։

Կազմվածք «խնձոր»

Նշաններ

  • ազդրերից ավելի լայն ուսեր
  • մարմնի վերին կեսը ավելի խոշոր է, քան ստորինը
  • սլացիկ ազդրեր և ոտքեր
  • լայն կրծքավանդակ և որովայն
  • ավելորդ քաշը հիմնականում հավաքվում է որովայնի վրա

Այս տեսակ կազմվածք ունեցող մարդկանց նիհարել հազվադեպ է անհրաժեշտ լինում: Կատարյալ կազմվածք ունենալու համար նրանց անհրաժեշտ է վարժությունների միջոցով հարթեցնել որովայնը և ձգել ոտքերն ու ազդրերը։ «Խնձորներին» օգնում են նիհարել սահմանափակ ածխաջրեր պարունակող կերակուրները:

Կազմվածք «տանձ»

Նշաններ

  • մարմնի ստորին մասը ավելի մեծ է, քան վերին մասը
  • ուսերն ավելի նեղ են, քան ազդրերը
  • ավելորդ քաշը ձևավորվում է իրանից ներքև

«Տանձի» հիմնական թշնամին քաղցրն է: Հատկապես, երբ այն ուտում են գիշերը, որպես սթրեսի փոխհատուցում: Սա ամենականացի կազմվածքն է և ամենից շատ հորմոնային պայմանավորվածություն ունեցողը, քանի որ այս տեսակը ձևավորվում է էստրոգենի՝ կանացի հորմոնի ազդեցության ներքո, որն էլ քաղցրի պահանջ է առաջացնում։

Կազմվածք «ավազե ժամացույց»

Նշաններ

  • մարմնի ստորին և վերին մասերը համաչափ են
  • ազդրերն ու ուսերը գրեթե նույն չափի են
  • ազդրերի և իրանի տարբերությունը մոտավորապես 15 սմ է
  • ավելորդ քաշը հավասարաչափ տարածվում է ամբողջ մարմնի վրա

Ամենասեքսուալ մարմնի տեսակներից մեկն է, բայց ամենադժվար նիհարողը: «Ժամերի» համար դժվար է սննդակարգ ընտրել։ Քաշի արդյունավետ կորստի համար անհրաժեշտ է հրաժարվել թե՛ ճարպերից, թե՛ շաքարից և թե՛ ածխաջրերից։