Մարզվեք Վիկտորիա Սիքրեթի Մոդելների Նման

Վիկտորիա Սիքրեթի մոդելները հայտնի են իրենց հրաշալի ատլետիկ կազմվածքով։ Սակայն չնայած այն բանին որ նրանք ուղղակի հիասքանչ են, նրանց հրեշտակային տեսքը շատ ջանք և նվիրում է պահանջում։ Նման հիանալի տեսք ունենալու համար, մոդելները մարզվում են Ջասթին Գելբանդի մոտ։  Նյու Յորքում ապրող այս անձնական մարզչի մեթոդները նրան բավականին հայտնի են դարձրել այս ասպարեզում։ Այս մասին գրում է   «Elle» պարբերականը։

Պարբերականը ներկայացնում է 5 խորհուրդ հիմնված Գելբարդի մարզման մեթոդների վրա, որոնք կօգնեն ձեզ ձեռք բերել Վիկտորիա Սիքրեթի մոդելների կառուցվածքից։

Կշեռքներն արգելված են

աղջիկը կշեռքի վրա
 Պարզապես գիտակցել ձեր քաշն, առանց դրա իրական կոնտեքստի, կարող է ձեզ վտանգավոր փակուղի մտցնել: Ձեր քաշը կարող է տատանվել կախված պետքարան այցելությունների քանակից, անցյալ երեկոյան կերած ուտելիքից, օրվա ժամից և այլն։  Մի շատ կարևոր հանգամանք, որ պետք է հաշվի առնել, դա այն է, որ մկանն ավելի ծանր է կշռում քան ճարպը։  Կշեռքը կարող է շփոթեցնել ձեզ։ Կանգնելով դրա վրա ձեզ կարող է թվալ, որ դուք պետք է քաշ գցեք, այնինչ դուք արդեն ճիշտ ճանապարհի վրա եք։

 

Տեղային մարզանքն ամենաճիշտն Է
Վիկտորիա Սիքրեթ մոդելը` ռինգում

Քանի-որ տեղային մարզանքը չի կարող կիրառվել մարմնի կոնկրետ մասում ճարպերն այրելու համար, այն հիանալի միջոց է հանդիսանում ձեր իսկ մարմնի ցանկացած հատվածի մկանը մարզելու և բարելավելու համար։ Կարևոր է մարմնի տարբեր մասերը մարզելու համար տարբեր օրեր հատկացնել։  Նույն խմբի մկանները պահանջում են նույնանման վարժություններ, դրա համար էլ, առանձին մարզումներ կատարելով ,դուք կբարելավվեք ձեր մարմնամարզության  ընթացքը։

Ձեր լավագույն ընկերը կոճերի համար նախատեսված ծանրաքարերն են

վարժություն` ոտքերով

Դիմադրությունն ավելացնելու համար որոշ վարժություններ կատարելիս անհրաժեշտ է օգտագործել կոճերի համար նախատեսված ծանրաքարեր։ Ժամանակի ընթացքում մեր մարմինը սովորում է ամենօրյա վարժությունների ձևին և երբեմն անհրաժեշտություն կա այն փոփոխելու։ Այդ վարժությունների արդյունավետությունը չկորցնելու նպատակով, հիանալի ալտերնատիվ միջոց է կոճի համար նախատեսված ծանրաքարերի ավելացումը։

Մի Խուսափեք Ծանրություն Բարձրացնելուց

վարժություն ` ծանրությունով
Տարբեր տեսակի ծանրություններով վարժությունները որոշ կանանց ուղղակի վախեցնում են։ Նրանք ենթադրում են, որ այդպիսի վարժություններ կատարելով նրանք ձեռք կբերեն բոդիբիլդերների կառուցվածք։ Սակայն նրանք չեն հասկանում, որ իրականում մկանները մարզելն այդքան էլ հեշտ գործ չէ։  Ծանրություններ բարձրացնելն անմիջական ազդեցություն չի ունենա ձեր մարմնի վրա։ Սա անելով` դուք ավելի շատ կզարգացնեք ձեր ուժային կարողությունը, քան թե կունենաք բոդիբիլդերի կառուցվածք։

Մի Մոռացեք Հավասարակշռության Մասին

վարժություն` հավասարակշռությունը պահպանելու համար
Հավասարակշռության համար նախատեսված գնդակի վրա ձեր մարմինը պահելը և սումո սքուոթեր անելը, զարմանալիորեն մեծ ազդեցություն կարող են թողնել ձեր որովայնային մկանների վրա։ Մարզելով ձեր հավասարակշռությունը` դուք ակտիվացնում եք մկանների որոշակի խումբ, որոնք հետագայում կարող են օգտակար լինել ձեզ ամենօրյա գործառույթներ կատարելիս։