Ինչպես Նվազեցնել Փքվածությունը` Ջրային Մասսայից Ձերբազատվելու Միջոցով

Սովորաբար, երբ մենք հրաժարվում ենք առողջ սնունդից և մարզվելուց, մենք շատ արագ սկսում ենք քաշ հավաքել։ Թվում է թե քաշն ինքն իրեն է ավելանում, սակայն դա ուղղակի վատ սնունդ և ածխաջրեր օգտագործելու արդյունք է։  Ինչպես գրում է “Woman’s Day” պարբերականը, ճարպերն ավելի դանդաղ են ձևավորվում և ավելի երկար ժամանակ է հարկավոր դրանք այրելու համար։

Պարբերականը նշում է, որ հետևյալ խորհուրդները կօգնեն ձեզ կարգավորել և ձերբազատվել ջրային մասսայից, առանց ձեր մարմինը մեծ սթրեսի ենթարկելու։

Մարզվե՛ք

մարզում

Հնարավոր է, որ մկանների ձևավորման ընթացքում կարճաժամկետ մարզումները առաջացնեն փքվածություն և ջրային զանգվածի կուտակում։ Եթե մարզանքը դարձնեք ձեր առօրյայի մի մաս, ապա այն կբարելավի ձեր արյան շրջանառությունը և կնպաստի վերջույթներում լիմֆատիկ հեղուկի կուտակմանը։

Աղ Քիչ Օգտագործեք

աղ


Ձեր սննդակարգում աղի չափազանց շատ օգտագործումը, կարող է հանգեցնել փքվածության և ջրի կուտակման։ Չափից շատ աղ օգտագործելը հանգեցնում է քաշի ավելացման և սրտի ավելորդ լարվածության։  Դուք պետք է սահմանափակեք աղի շատ օգտագործումը և փոխարենը այլ համեմունքներ կիրառեք, որպեսզի կերակուրն անհամ չլինի։

Փոփոխություններ Կատարեք

Դուք ձեր սննդակարգում առկա ածխաջրերը կարող եք փոխարինել մրգերով և բանջարեղենով։ Վերամշակված կերակուրը պարունակում է աղի մեծ չափաբաժին, իսկ մրգերն ու բանջարեղենը հարուստ են մանրաթելերով։  Շարունակեք ձեր սննդակարգից փոքրիկ չափաբաժիներով հեռացնել  ածխաջրերն այնքան ժամանակ, մինչ կտեսնեք արդյունքը։


Ժամանակ Առ Ժամանակ Պահք Պահեք

Այս ռազմավարությունը ոչ բոլորի համար է։ Դուք պետք է համոզված լինեք, որ տվյալ սննդակարգը համապատասխանում է ձեզ, առանց ձեր մարմնիը ծայրահեղ վիճակների հասցնելու։  Ընդմիջվող պահքի նպատակն այն է, որ դրա մեջ ներառված լինի պահքային և ոչ պահքային շրջան: Սա ավելի շատ դիետայի օրինակ է, այլ ոչ թե դիետա։ Սովորաբար սրա մեջ մտնում է 12-ժամյա պահքը, սակայն մարդիկ այն փոփոխության են ենթարկում հաշվի առնելով իրենց մարմնի կառուցվածքն ու կարիքները։